..κουκλες.. dolls.. poupées.. puppen.. bambole.. bonecas.. muñecas.. poppen.. куклы.. 人形 玩偶.. 인형.. دمى

11.16.2009

Virginia

Ειναι θυμωμενη γιατι δεν της αρεσει το κουρεμα !
Με την Αννυ για να φανει η διαφορα στο μεγεθος.
Με λιγη προσπαθεια μπορει να σταθει ορθια .
Τα κουμπια στα πλαινα των ποδιων. ......................................
Αυτη ειναι η Βιργινια η οποια εγινε μετα απο πολλους πειραματισμους !Αλλαξε πολλες φορες χερια ,ποδια και σωμα μεχρι να εχει ενα συμμετρικο αποτελεσμα .Εχει υψος 70cm και ειναι ραμμενη ολη στο χερι εκτος απο τις πλαινες ραφες και το στριφωμα του φορεματος .Στα ποδια και στα χερια εχει κουμπια και ετσι μπορει να τα κουναει.Ημουν πολυ ικανοποιημενη με το αποτελεσμα μεχρι που της εβαλα μαλλια ...Την ειχα φανταστει με ενα μακρυ καρε .Κοψε -κοψε ομως τα κουτσουρεψα τελειως .Δυστυχως δεν ειχα αλλα μαυρα μαλλια γιαυτο την αφησα ετσι προς το παρον !

28 σχόλια:

  1. Olá, I think Virginia (I used the translator and her name in portuguese is Virgina) is charming and very cool.
    Love your dolls.
    Bye,

    Lúcia
    www.fazemosdeconta.com
    www.luciamrusso.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. `Αλλη μια υπέροχη κούκλα. `Εχω γίνει φανατική οπαδός των κούκλων σου. Αναρωτιέμαι αν παίζεις κουκλοθέατρο ή μαριονέτες με τις κούκλες σου. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου αρέσει πολύ το κούρεμά της, πιστεύω ότι της πάει πολύ! Επίσης λατρεύω τα ονόματα που δίνεις στις κούκλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταπληκτικη με υπέροχο βλέμμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "είναι θυμωμενη...
    γιατι δεν της αρεσει το κουρεμα..."

    Γιατί δεν της φοράς
    τοτε δυο μεγάλα σκουλαρίκια, να γίνει πιο όμορφη...

    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιζα δυστυχως δεν ξερω να παιζω κουκλοθεατρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. olive εμενα δεν μου αρεσει καθολου το κουρεματακι ! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πως να μην κανει μουτρακια αφου της κουρεψες τα μαλλια χωρις να την ρωτησεις? Αλλα και ετσι ειναι υπεροχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Βιργινία σου είναι καταπληκτκή!!
    Έτσι λένε την ανιψιά μου... μόλις μεγαλώσει λίγο και μπορεί να εκτιμήσει μια τέτοια κούκλα, ίσως να σου παραγγείλω μία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν μπορω να το εξηγησω
    Αλλα νοιωθω ομορφα οταν ερχομαι εδω
    Σ αυτο το κουκλοσπιτο
    Μ αρεσει
    Το λευκο
    Το χαμογελο
    Η μουσικες
    Οι κουκλες
    .....
    Ναι κι εγω θα ηθελα μια κουκλα...

    Καλο μεσημερι Αναστασια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mariela να την χαιρεσαι την ανηψουλα σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Velvet χαιρομαι που σου αρεσει εδω !Ειμαι περιεργη αν εχεις κι αλλες κουκλες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντυπωσιάζομαι πάντα από το πόσο καλά πετυχαίνεις τα πρόσωπα, τόσο φυσικά και εκφραστικά. Είδα ότι θα είσαι στο Be Unique, θα είμαι και εγώ. Ποια μέρα; Θα ήθελα πολύ να βρεθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν εχω άλλες κούκλες?
    Ναι εχω μια μεγάλη..
    Με μακρυά ξανθά μαλλιά
    Και πράσινα μάτια
    Απο αυτές που μιλάνε
    Τραγουδανε...περπατάνε
    Κι όταν τις χαιδευεις
    Κλείνουν τα μάτια
    Και χαμογελάνε...
    θαθελα να είχα μια μικρούλα
    Σαν την Βιργινια..
    Αλλα που να την γυρέψω
    Μηπως εχεις καμμιά καλή ιδέα

    Την καληνύχτα μου Αναστασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tina αν εισαι και εσυ την Κυριακη θα χαρω πολυ να τα πουμε απο κοντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Velvet να την χαιρεσαι την κουκλα σου ! Αν ενδιαφερεσε για τις δικες μου και εισαι Αθηνα, στις 20/12 θα τις εκθεσω ,λεπτομερειες προσεχως!
    Καλη σου μερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη όπως πάντα, μου αρέσουν και οι δύο μα ..αγάπησα την Άνυ, είναι πολύ γλυκειά σαν παιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φυσικα και ενδιαφερομαι
    Το μονο δυσκολο ισως ειναι η Κυριακη 20 του δεκεμβρη
    Αλλα ποτε δεν ξερεις..
    Θα τοθελα πολυ...

    Καλησπερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή