..κουκλες.. dolls.. poupées.. puppen.. bambole.. bonecas.. muñecas.. poppen.. куклы.. 人形 玩偶.. 인형.. دمى

1.23.2009

Βραβειου συνεχεια ....

Εχθες με πολυ χαρα παρελαβα το βραβειο μου απο την Φαραωνα το οποιο με την σειρα μου επρεπε να δωσω σε αλλα 8 μπλογκς .Επειδη η ολη διαδικασια ηταν πρωτογνωρη για μενα δεν σκεφτηκα οτι θα μπορουσα να βραβευσω καποιους που ειχαν ηδη βραβευθει ! Σημερα διαπιστωσα οτι μπορω νατο κανω και γιαυτο συνεχιζω την απονομη (οχι των οσκαρ) των υπολοιπων βραβειων ... Στην Φαραωνα για την διεισδυτικη ματια και την ποιοτητα που την διακρινει στηνΔημιουργια γιατην ζεστασια και οικειοτητα που εκπεμπει στην Fragments of για την ζωντανια και το χιουμορ της και τελος στην γλυκεια και αγαπημενη Olivetreegirl για την δημιουργικοτητα και την απλοτητα της !

10 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Αναστασία, σε ευχαριστώ τόσο πολύ για την τιμή αυτή!!

    Να είσαι πάντα καλά και χαμογελαστή!

    Πολλά ροζ χαμόγελα από μενα!!!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Anastasia μου αχαχααα!!!μ εκανες και γέλασα ...καλε τι θα κάνουμε τώρα δηλαδη εγω θα το δίνω σε σενα κι εσυ σε μένα?χαχαχααα!!!
    πολλα φιλια καλη μου φιλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aναστασία μου σ'ευχαριστώ!!! Τι γλυκά λόγια! Με συγκίνησες! Πολλά φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχήν συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Οι κουκλίτσες σου, αλλά κι εσύ, το αξίζατε και με το παραπάνω! Σ'ευχαριστώ για το βραβείο που μου χάρισες και ήρθα να το παραλάβω! Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Μου άρεσαν οι κούκλες σου!
    Έχω κάνει κι εγώ και μ' αρέσει!
    Με το Σάββα ΚΟρμανό έμαθες?
    γιατί από κάτι φωτό που είδα, είναι η μέθοδος του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Olga και εσυ να γραφεις παντα με χιουμορ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαραωνα εγω γελαω ακομα χχιχι !!
    καλε δεν σου επεστρεψα αυτο που μου εδωσες !!!! ενα απο τα 8 δικα μου σου εστειλα χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερινα καλες δημιουργιες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mariela καλως ωρισες !Ασχολουμαι με τις κουκλες λιγους μηνες και ειμαι αυτοδιδακτη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή